maandag 27 juli 2020

12 Agueda-Albergaria A Velha



Dag 12  16 April 2016   Agueda naar Albergaria A Velha 15,28 km 3 uur


Het weer is regenachtig af en toe droog. We hebben tot nu toe 262,35 km gelopen.

We zijn om 07.30 uur begonnen te lopen het spatte een beetje we gaan links af de EC2 op tot de volgende kruising, hier steken we EC2 over  en volgen de gele pijlen weer, de route is goed aangegeven. We lopen door Vila de Mourisca do Vouga.

Ons Hotel

We gaan een stukje EC2 doen

 In Vila de Mourisca do Vouga

We  vervolgen onze weg door een lintbebouwing tot we de EC2 weer moeten oversteken en een bospad moeten volgen, dat lukt ons niet alles staat onder , wij terug naar de EC2 was weer bijna de verkeerde kant op gegaan, gelukkig komt er een auto aan, mijn maatje krijgt het goede antwoord we moeten de andere kant op. We gaan weer via de EC2 de goede kant op. De rivieren kunnen het water niet aan, alles loopt onder.

Alles loopt onder water


Opeens zien we weer onze vertrouwde gele pijlen naar Serem de Sima ons wandelpad gaat via bospaadjes verder er word aan gewerkt om het water af te laten lopen.


Het regend weer


Door de prut

Ik zak helemaal weg , het zand stroomt mijn schoenen in

Ons wandelpad



We lopen verder en bereiken eindelijk  Albergaria A Velha hier maken we onze eerste stop we gaan koffie drinken en nemen wat lekkers erbij. Vanochtend hadden we alleen maar jogurt en bananen te eten.Na 30 min. gaat het verder richting ons hotel eerst worden we nog naar een verkeerd hotel gestuurd wat ook zo heette, maar de eigenaar hiervan wilde ons wel even brengen, maar het is   maar 2 km. lopen we krijgen een tekening mee. Het hotel ligt bij de EC2. We checken in en ik ga mijn schoenen schoonmaken en drogen met de fohn, ik haal mijn inlegkruisjes uit mijn schoenen zien er niet uit, ik haal een lading zand uit mijn schoenen, maar met een fohn zijn ze zo weer droog.

Mijn inlegkruisjes in de wasbak


Onze kamer





Overnachten:

Hotel Alameda
2-sterrenhotel (2pers kamer met bad 35,00 euro)
Cavada Nova, 3850-165 Albergaria-a-Velha, Portugal

Located in Albergaria-a-Velha, 16 km from Aveiro, Hotel Alameda features air-conditioned rooms and free private parking.
Every room comes with a TV with cable channels. The rooms are fitted with a private bathroom equipped with a bath and bidet. Hotel Alameda features free WiFi throughout the property. There is a cash machine at the property.




Godsdiensten verlangen dat je ze op hun woord  gelooft. Daarom falen  alle godsdiensten uiteindelijk.
Spiritualiteit aan de andere kant zal altijd slagen.
Godsdiensten eisen dat je leert van de ervaring van anderen.
Spiritualiteit dringt erop aan dat je je eigen ervaring zoekt.
Godsdienst weegt niet op tegen Spiritualiteit. Godsdienst kan Spiritualiteit niet het hoofd bieden.
Want Spiritualiteit leidt je misschien tot een ander besluit dat een bepaalde godsdienst en geen enkele godsdienst kan dat verdragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten